Konzolra fejlesztene a Blizzard

2009.12.21. 22:54 lifeless | szólj hozzá

A legismertebb és legsikeresebb MMORPG – és még sok más – fejlesztői kijelentették, hogy „bizonyosan” fognak konzolra fejleszteni.

A rajongóknak azonban nem kell amiatt aggódniuk, hogy esetleg a tizenöt éve hanyagolt platformok miatt a PC-t hátrahagynák. Jelenleg a legnagyobb dilemmát az jelenti a fejlesztőknek, hogy egyáltalán milyen játékot érdemes kifejezetten játékkonzolokra írni.

„A cég játékosokból áll” – nyilatkozta a World of Warcraft producere, J. Allen Brack. „Nekem két konzolom van otthon, Sam-nek ” – azaz Sam Didier, a művészeti igazgató – „is van. Játékosok vagyunk mindannyian. Biztos, hogy fogunk majd valamikor konzolos játékon dolgozni, erre mérget veszek. Csak attól függ, hogy milyen játékot is. Minek lenne értelme?”

„Valószínűleg azért, mert tizenöt éve nem csináltunk konzolos játékot, elterjedt az a tévhit, hogy konzolellenesek lennénk. Ez azonban egyáltalán nem igaz” – mesélte a Gamasutra riporterének.

„A PC-piac köszöni szépen jól van.” – védte az általuk használt formátumot. „Tíz éve nem volt tizenkétmillió játékosunk. Legyen bármelyik platform, ha jó a játék, fognak vele játszani.”

„Azért dolgozunk a PC-n, mert ez ismerős, nem változik a formátuma kétévente és nem kell három teljesen különböző verziót támogatni. A konzolokon azonban mindezek jelen vannak” – fejtette ki a játékgépek hátrányait. Mivel a Blizzard sikerjátékai sokszor ennél sokkalta több ideig készülnek, ez jelentős többletköltséghez és halasztásokhoz vezethetne.

Forrás: Technet

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeless.blog.hu/api/trackback/id/tr351614608

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása