BioWare - Az MMO-k nem szórakoztatóak

2010.06.01. 13:23 lifeless | 1 hozzászólás

Jövőre érkezik a BioWare MMO, ami forradalmasít(hat)ja a stílust. 

A The Old Republic több szempontból sem szokványos MMO lesz. A történet ugyanis kiemelten fontos lesz, még az etalon WoW is jelenthet majd neki a BioWare szerint. Daniel Erickson pedig most beavat minket néhány titokba.

A The Old Republic dizájnere szerint a legnagyobb baj, hogy a mostani MMO-kból hiányzik valami alapvető. Az MMORPG ugyanis alapvetően egy RPG kellene, hogy legyen, amit sokan játszanak. Sajnos ez nem így van - Erickson szerint - és emiatt bukik a legtöbb MMO. Egy RPG ugyanis mindig kínál valami célt, de emellett egy csomó más szórakoztató dolgot. A játékos nem rohan, hogy a végére érjen, hanem élvezi a játék minden apró részletét. Nos, a The Old Republic ilyen MMO lesz, azaz telve apróságokkal, a grindelés ismeretlen fogalom lesz (ezt azért, hisszük, ha látjuk), és bár végig a szemünk előtt lebeg majd a végcél, nem az lesz a fontos, hogy két nap alatt odaérjünk.

Forrás: Gamestar

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeless.blog.hu/api/trackback/id/tr652047722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Androidus · http://d-ketto.blog.hu 2010.06.01. 15:23:49

Hát ez eddig erősen marketingszagú pozícionáló duma. Aki grindolni akar, az grindolni fog, aki meg élvezni a részleteket, az meg azt. Nehogy már előírják, hogy mi a kívánatos. Tessék megteremteni a lehetőséget minél több dologra, aztán majd a játékosok döntenek. Kicsit kétkedve fogadom az ilyen forradalmasító híreket, mert az emlegetett WoW-nak tucatnyi válasza van bármely felvetésre, és azzal a mennyiségi teljesítménnyel nehéz lesz versenyre kelni.
süti beállítások módosítása