World of Tanks bemutató

2010.05.18. 23:30 lifeless | szólj hozzá

A karosszéktábornokoknak bizonyára nem kell bemutatnunk a Wargaming.net csapatát, hiszen az 1998-ban alapított, londoni székhelyű, de fehérorosz fejlesztőstúdióval bíró gárda hamar a műfaj egyik ismert szereplőjévé avanzsált a körökre osztott Massive Assault szériával. Tavaly kissé meglepték a piacot, miután a Square Enyx megbízásából elkészítettek egy RTS-t Order of War címmel -- idén ősszel pedig még nagyobb meglepetésre készülnek: egy tankos MMOG-vel.

A World of Tanks névre keresztelt móka tulajdonképpen egy történelmi hűséggel megalkotott RTS-be oltott akciócím RPG-elemekkel, amelyben a játékosok tankokat irányítva vehetnek részt akár kétszer 30 fős PvP csatározásokban is, de a számos játékmód között találunk történelmi minihadjáratokat, bajnokságokat és epikus klánháborúkat is, amelyekben a harcoló felek több száz tartomány kontrollálásáért küzdenek nemcsak erővel, de stratégiai, gazdasági és diplomáciai úton is. Ezekben a csapatos küzdelmekben az egyéni képességek mellett természetesen az összehangolt teammunkára, valamint a könnyű- és nehéz fegyvernemek megfelelő egyensúlyára is szükségünk lesz.

 

A játékban több mint 150, valósághűen lemodellezett könnyű, közepes, nehéz és szupernehéz amerikai, német, illetve szovjet tankot, tankelhárítót, önjáró tarackot és rakéta-sorozatvetőt vehetünk irányításunk alá, a második világháborút megelőző utolsó békeévektől a koreai háborúig bezárólag. Olyan legendás harcjárműveket „lovagolhatunk meg”, mint a németek Tigrise, a szovjetek T-34-ese, a jenkik 155 mm-es M40 Gun Motor Carriage önjáró lövege, sőt kísérleti/prototípus jószágokat is, például a félelmetes Panzer VII Maus szörnyeteget is. Garázsunkba akárhány ilyen harcjárművet beállíthatunk, és ezeket tucatnyi módon fejleszthetjük a lövegtornyoktól és a páncéltesttől a fegyverzeten át a motorig, rádióig és különféle lőszertípusokig, sőt a személyzet is szintet lép, tehát megéri vigyázni mind a technikára, mind az állományra.

 

World of Tanks HáttérképekWorld of Tanks HáttérképekWorld of Tanks Háttérképek

 

A fejlődés-fejlesztés, ahogy az már a fentebb leírtakból sejthető, RPG-szerűen történik. A három felsorolt nemzet harci palettája egy hagyományos technológiai fa struktúrába van besorolva; amikor elkezdjük a játékot, választanunk kell egy országot, ekkor kapunk egy induló járművet. Ezután a csaták során tapasztalati pontokat és krediteket gyűjtünk, ezekből vehetünk aztán módosításokat vagy új technikákat, ahogy ezt az alábbi képeken láthatjátok. A fejlesztők azt is hozzátették, hogy a későbbi upgrade-ek során új fastruktúrákat és további nemzeteket is becsempésznek majd játékukba.

 

World of Tanks JátékképekWorld of Tanks JátékképekWorld of Tanks Játékképek

 

Viktor Kislji, a Wargamin.net vezére szellemesen indokolta, miért is vágtak bele a fejlesztésbe: „Egyszer egy bölcs ember felismerte, hogy a férfiakat ugyanolyan kapcsolat fűzi a tankokhoz, mint a nőket a wellnesshez: egy soha el nem múló szerelem, mely a génjeinkbe van kódolva. Ezért készítettük el ezt a játékot.”

 

Nos, hogy igaza lesz-e, ősszel kiderül. Mindenesetre érdemes lesz adni neki egy esélyt, főleg, hogy a World of Tanks (dobpergés, vagy stílszerűen inkább ágyúlövés!) ingyenesen lesz játszható.

Forrás: Pcguru

A bejegyzés trackback címe:

https://lifeless.blog.hu/api/trackback/id/tr772014326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása